Mi történik árajánlatkérés után?

Termékeink mellett listaárakat jelenítünk meg. Ezek szállítási, telepítési és opcionális költségeket nem tartalmaznak. Ezért szükség van további egyeztetésre.

  • Automatikus email, hogy fogadtuk a megkeresést.
    • A honlapunk sikeres ajánlatkérést követően egy órán belül automatikus visszajelzést küld Önnek. Elképzelhető, hogy az email a SPAM mappában landol. Azonban, ha nem kapja meg ezt az emailt, kérem mielőbb keressen minket telefonon (+36-1-347-0608).
  • Kollégánk legkésőbb egy-két munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon
    • Mivel nagy értékű termékekről van szó, egy tartalmi pontosítás mindenképpen szükséges, hogy a feladatnak megfelelő gépet/eszközt biztosítsuk
    • Elképzelhető, hogy hasonló, de raktáron lévő gépet is tudunk ajánlani, ezzel csökkentve az üzembehelyezésig eltelt időt.
    • Ha telefonon mégsem tudjuk elérni emailben is kérjük, hogy mielőbb elvégezhessük a telefonos egyeztetést
  • Ha további szakmai egyeztetés, technikai pontosítás szükséges azt is elvégezzük
  • A részletek tisztázása után megküldjük a hivatalos árajánlatot emailben.
    • Ennek érvényessége általában 30 nap
    • Pályázati formájú vagy lízingszerződésnek megfelelő ajánlatot is tudunk biztosítani
    • Finanszírozással kapcsolatos tanácsot is tudunk adni
  • Az ajánlat esetleges elfogadásáról emailen visszajelzést kérünk (Telefonos rendelést nem tudunk felvenni)
  • Megrendelést követően visszaigazolást küldünk
  • Megrendeljük a gépet/eszközt
  • Az Önök által megjelölt kapcsolattartóval egyeztetjük a projekt ütemezését
    • a termékeket leszállítjuk
    • ha a megrendelés tartalmazta: üzembehelyezzük
    • ha a megrendelés tartalmazta: megtartjuk a használat oktatását